Lepota i zdravlje / Šminka
Jo malone portret lepota tradicija

Sočne mirisne kombinacije

Parfemi Jo Malone godinama su omiljeni među pripadnicama britanske kraljevske porodice, a poznate manekenke i glumice ih gotovo redovno stavljaju na liste mirisa koji ih podsećaju na neke lepe trenutke u životu

Piše: Vladanka Zečević Foto: press

Svako ko je barem jednom u životu zakoračio u Jo Malone parfimeriju ili se našao pod okriljem njihovog kornera u nekoj luksuznoj robnoj kući, shvatio je da ovaj niche kozmetički brend sasvim opravdano nosi epitete – jedinstven, neobičan i upečatljiv.

Od masažnih ulja do parfema

Kako to obično biva sa velikim kozmetičkim brendovima, i ovaj je nastao sasvim spontano pre tačno dvadeset godina. Osnovala ga je Džo Maloun, žena koja je imala jedinstven dar u rukama za masažu lica i tela. Koristila je neobična mirisna ulja koja je za određene tipove kože sama pravila u svojoj kuhinji. Klijentkinje su je izuzetno cenile i preporučivale jedna drugoj. Jednom prilikom za nju je čuo vlasnik kompanije koji je upravo pripremao gala događaj na kojem je želeo da obraduje 100 dama sa nekim neobičnim poklonom. Pozvao je Džo Maloun, a ona je odlučila da im za tu priliku ponudi ulje za tuširanje od oraščeta i đumbira (Nutmeg & Ginger Bath Oil). Čak 86 dama, koje su dobile poklon, za samo nedelju dana zakazuju tretmane u njenom salonu. Upravo tada, na nagovor supruga ona pokreće svoju malu kozmetičku manufakturu i oktobra 1994. godine otvara prvi butik u Valton ulici u Londonu. Njenoj kreativnosti, koju je nasledila od oca umetnika, nije bilo kraja. Počinje da pravi kolonjske vode, prvo samo sa jednom mirisnom esencijom. Potom prelazi na poigravanje sa po dve koje su međusobni opoziti. Prodaja počinje da raste neviđenom brzinom. U godinama koje slede počinje da pravi kreme za telo i ruke, gelove za tuširanje, mirise za kuću, kao i sveće koje prate kolekcije.„Lime Basil & Mandarin”, “Amber & Lavender”, “English Pear & Freesia”, “Blackberry & Bay”... danas su bestseler mirisi ove kuće.

Novi vlasnik

Godine 2006. Džo Maloun svoj parfemski brend prodaje „Estée Lauder“ grupaciji koja je i danas njen vlasnik. Od tada počinje distribucija njenih parfema širom sveta. Otvaraju se parfimerije u Njujorku, Parizu, Tokiju, Rimu... a počinju da niču i korneri u luksuznim njujorškim robnim kućama poput „Saks Fifth Avenue“, „Neiman Marcus“, pariskim „Le Bon Marché” i „Printemps“...

U međuvremenu, Džo Maloun se nažalost razbolela od raka, izlečila i osnovala fondaciju za pomoć osobama koje vode bitku sa ovom opakom bolešću.

Wood Sage & Sea Salt

Ovih dana brend Jo Malone na svetskom tržištu lansira „Wood Sage & Sea Salt” kolonjsku vodu. Biće to ponovo savršeno neobičan mirisni spoj. Ovoga puta morske soli i žalfije koji upotpunjuje sveža aroma grejpfruta. Kao i mnoge Jo Malone mirise, i ovaj potpisuje Švajcarkinja Kristina Najdžel.

 

 

Lepota i zdravlje / Šminka
19883975 1688973938064472 1332704325002035058 n

BEAUTY LETNJI SAVET - MANJE JE VIŠE! 

18195017 1665706277057905 1514093011141697981 n

BEAUTY TRENDOVI ZA PROLEĆE 2017!

Sara jo   zastitno lice mark linije

Šminka koja te inspiriše da stvaraš - Mark linija iz Avona!

Beautiful woman face wallpaper 14

Puderi – nekad i sad

Cetkice

Pet osnovnih četkica